Wednesday, November 18, 2015

New Song: Listen to "Hääletu peal" from Tanja


Tanja won "Eesti Laul 2014" and represented Estonia at the Eurovision Song Contest in Copenhagen with the song "Amazing", but she failed to qualify to the Eurovision final. Her new album "Elan Päev Korraga" includes 11 songs and will be out soon...

The talented powerwoman has written a song for "Eesti Laul 2016"La La Ladies will compete in the second semi final on 20th of February 2016 with the song "Unikaalne". Tanja published today a new own song on youtube - listen "Hääletu peal" here...

Tanja - "Hääletu peal" (Audio)



"Hääletu peal" (Lyrics)


Väljas pime öö, täpselt neli lööb
Kell seina peal
Oled üksinda ja aru sa ei saa
Kus ma käin sa ei tea

Põleb viimane suits ja sa poleks arvand eal
Et kõik kordub taas ja ma olen jälle seal

Taas möödub tund, sul ei tule und
Suletud ring
Valid numbri ja jälle helistad
Kuid ei saa kätte mind
Loodad kuulda mu häält kas või korraks teisel pool
Kuid sellel lool aina korduv toon sest mu telefon on...

Hääletu peal ja mind täna sa kätte ei saagi
Hääletu peal, tema embuses jäljetult kaongi
Hääletu peal
Hääletu peal

Ja ma ise tean, et tegin suure vea
Hinges on süü
Miks ma veel ja veel haiget sulle teen
Miks pole ma truu
Kuidas taas olen ma tema vastu kaitsetu
Justkui mingi jõud tema poole tõmbab mind, olen kadunud

Hääletu peal ja mind täna sa kätte ei saagi
Hääletu peal, tema embuses jäljetult kaongi
Hääletu peal
Hääletu peal

Support Tanja and her music. Download her latest single "Elan Päev Korraga" on iTunes or listen to it on Spotify:


Find out more about Tanja and follow her:

No comments:

Post a Comment