Monday, June 13, 2016

New Video: Watch "Svoja i Tvoja" from Marija Serifovic


Serbian singer Marija Serifovic won 2007 the Eurovision Song Contest with the song "Molitva".



Marija releaesed a new song called "Svoja i Tvoja". It's possible to download the song for FREE on dropbox.

Marija Serifovic - "Svoja i Tvoja" (Official Video)


"Svoja i Tvoja" ***Lyrics***


Nisi ti tu i sve mi je isto i noc i dan i grad
Nisi ti tu to ne prodje ni ponekad
Hodam a senka tvoja je pred mojim korakom jos svud
Nisi ti tu i osmeh ovaj uzalud

I jos od svakog branim te
Ne dam na tebe ko na sebe
Ko te zna da bi ti sudio

Prezali ti jer neko mora prvi
Ti sve te moje zeli
Ti jer ko od tebe mene drugi da podeli
Zauvek znam svoja i tvoja
Ti jer mi smo istog kroja
Znas ovo ovako mora od kad smo poceli

Pod mojom kozom zivis znaj, u isti mesec gledamo
Ni zagrljaj ni oprostaj mi nemamo
Na ramenu mom zaspala zelja za tvojim imenom
Zauvek si u svemu si mom skrivenom

I jos od svakog branim te
Ne dam na tebe ko na sebe
Ko te zna da bi ti sudio

Prezali ti jer neko mora prvi
Ti sve te moje zeli
Ti jer ko od tebe mene drugi da podeli
Zauvek znam svoja i tvoja
Ti jer mi smo istog kroja
Znas ovo ovako mora od kad smo poceli




Find out more about Marija Serifovic and follow her:

No comments:

Post a Comment